BR 01.10 / 011 012 | - Tysk damplokomotiv til persontrafik
- 45 stk. til rådighed efter krigen
|
01-10-1 Damp/db3a011083.gif | |
|
|
01-10-2 Damp/db3a011087.gif | | Malet i "F-Zug" blå
F-Zug blå. |
|
01-10-3 Damp/db3a011072.gif | | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959.
Ny kedel. |
|
01-10-4 Damp/db3b011072.gif | | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959.
Med DB-keks. Ny kedel. |
|
01-10-5 Damp/db4b011072.gif | | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959.
Med DB-keks. Ny kedel. Computernummer. |
|
01-10-6 Damp/db3b011104.gif | | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959. Udstyret med olietender til oliefyring.
Ny kedel. Olietender. |
|
01-10-7 Damp/db4b012104.gif | | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959. Udstyret med olietender til oliefyring.
Ny kedel. Computernummer. Olietender. |
|
BR 41 / 041 042 | - Tysk damplokomotiv til både person- og godstrafik
|
41-01 Damp/db3a41046_0.gif | |
Store rødskærme. |
|
41-02 Damp/db3a41046_0_T2.gif | |
Store rødskærme. |
|
41-03 Damp/db3a41046_0_v2.gif | |
|
|
41-04 Damp/db3b41046_0_v2.gif | |
DB-keks. |
|
41-05 Damp/db4_41046_0_v2.gif | |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
41-06 Damp/db3a41046_0_v2_T2.gif | |
|
|
41-07 Damp/db3b41046_0_v2_T2.gif | |
DB-keks. |
|
41-08 Damp/db4_41046_0_v2_T2.gif | |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
41-09 Damp/db3b-041293_0.gif | |
DB-keks. |
|
41-10 Damp/db4-041293_0.gif | |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
41-11 Damp/db3b-041190_0.gif | |
DB-keks. |
|
41-12 Damp/db4-041190_0.gif | |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
41-13 Damp/db4-042271_0.gif | |
Ombygget til olie (BR 42). DB-keks. |
|
41-14 Damp/db4-042360_0.gif | |
Ombygget til olie (BR 42). DB-keks. Computerlitrering. |
|
BR 50 / 050 - 053 | - Tysk damplokomotiv til godstrafik
- Kørte godstog fra rangerbanegård til rangerbanegård
- Blev også brugt til godsvogns håndtering på sidebaner
|
50-01 Damp/db_50-n_IIIa_GW.gif | |
Store røgskærme. |
|
50-02 Damp/db_50-n-2dome_IIIa.gif | |
To domer. |
|
50-03 Damp/db_50-n-3dome_IIIa.gif | |
Tre domer. |
|
50-04 Damp/db_50-n-3dome_IIIa-v2.gif | |
Tre domer. Forlænget trinbræt. |
|
50-05 Damp/db_50-n_IIIa.gif | |
Fire domer. |
|
50-06 Damp/db_50-n_IIIa-v2.gif | |
Fire domer. Forlænget trinbræt. |
|
50-07 Damp/db_50-n-2dome.gif | |
To domer. DB-keks. |
|
50-08 Damp/db_50-n-3dome.gif | |
Tre domer. DB-keks. |
|
50-09 Damp/db_50-n-3dome_IIIb-v2.gif | |
Tre domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. |
|
50-10 Damp/db_50-n.gif" | |
Fire domer. DB-keks. |
|
50-11 Damp/db_50-n_IIIb-v2.gif | |
Fire domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. |
|
50-12 Damp/db_50-n-2dome_IV.gif | |
To domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-13 Damp/db_50-n-3dome_IV.gif | |
Tre domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-14 Damp/db_50-n-3dome_IV-v2.gif | |
Tre domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-15 Damp/db_50-n_IV.gif | |
Computerlitrering. |
|
50-16 Damp/db_50-n_IV-v2.gif | |
Fire domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-17 Damp/br50wan-2dome_IIIa.gif | |
To domer. Forlænget trinbræt. Wannentender. |
|
50-18 Damp/br50wan-2dome_IIIa-v2.gif | |
To domer. Wannentender. |
|
50-19 Damp/br50wan-3dome_IIIa.gif | |
Tre domer. Wannentender. |
|
50-20 Damp/br50wan_IIIa.gif | |
Fire domer. Wannentender. |
|
50-21 Damp/br50wan-2dome.gif | |
To domer. Forlænget trinbræt. Wannentender. DB-keks. |
|
50-22 Damp/br50wan-2dome_IIIb.gif | |
To domer. Wannentender. DB-keks. |
|
50-23 Damp/br50wan-3dome.gif | |
Tre domer. Wannentender. DB-keks. |
|
50-24 Damp/br50wan.gif | |
Fire domer. Wannentender. DB-keks. |
|
50-25 Damp/br50wan-2dome_IV.gif | |
To domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-26 Damp/br50wan-3dome_IV.gif | |
Tre domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-27 Damp/br50wan_IV.gif | |
Fire domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-28 Damp/br50wan-2dome_IV-v2.gif | |
To domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-29 Damp/db_50kab-n-3dome_IIIb-v2_GW.gif | |
Tre domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
50-30 Damp/br50kab~mho-2dome.gif | |
To domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
50-31 Damp/br50kab~mho-3dome.gif | |
Tre domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
50-32 Damp/db_50kab-n-3dome_IIIb-v2.gif | |
Tre domer. Forlænget trinbræt. Kabinetender. DB-keks. |
|
50-33 Damp/br50kab~mho.gif | |
Fire domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
50-34 Damp/br50kab~mho-2dome_IV.gif | |
To domer. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-35 Damp/br50kab~mho-3dome_IV.gif | |
Tre domer. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-36 Damp/br50kab~mho_IV.gif | |
Fire domer. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
50-37 Damp/db_50kab-n-3dome_IV-v2.gif | |
Tre domer. Forlænget trinbræt. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
BR 57 / 057 | - Tysk damplokomotiv til godstrafik
- Blev brugt som rangermaskine på godsterræner de sidste 5-10 år
|
57-1 Damp/db_IIIa_57_10at21.gif | |
Fire domer. |
|
57-2 Damp/db_IIIa_57_10b3t16.gif | |
To domer. |
|
57-3 Damp/db_IIIa_57_10d3t20l.gif | |
To domer. |
|
57-4 Damp/db_57_10at21.gif | |
Fire domer. DB-keks. |
|
57-5 Damp/db_57_10b3t16.gif | |
To domer. DB-keks. |
|
57-6 Damp/db_57_10d3t20l.gif | |
To domer. DB-keks. |
|
57-7 Damp/db_IV_57_10at21.gif | |
Fire domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
57-8 Damp/db_IV_57_10b3t16.gif | |
To domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
57-9 Damp/db_IV_57_10d3t20l.gif | |
To domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|