BR 01.10 / 011 012 | - Tysk damplokomotiv til persontrafik
- 45 stk. til rådighed efter krigen
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db3a011083l_0.gif) 01-10-1 Damp/db3a011083.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/01-10-1.jpg) |
|
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db3a011087l.gif) 01-10-2 Damp/db3a011087.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/01-10-2.jpg) | Malet i "F-Zug" blå
F-Zug blå. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db3a011001l_0.gif) 01-10-3 Damp/db3a011072.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/01-10-3.jpg) | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959.
Ny kedel. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db3b011001l_0.gif) 01-10-4 Damp/db3b011072.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/01 1085-u.jpg) | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959.
Med DB-keks. Ny kedel. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db4b011001l_0.gif) 01-10-5 Damp/db4b011072.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/jvys-7-8f14 - HWF.png) | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959.
Med DB-keks. Ny kedel. Computernummer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db_3b011060l-BH.gif) 01-10-6 Damp/db3b011104.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/01-10-6.jpg) | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959. Udstyret med olietender til oliefyring.
Ny kedel. Olietender. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db_4b011060l-BH.gif) 01-10-7 Damp/db4b012104.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/12 081-u.jpg) | Lokomotivet har en ny kedel. Den blev udskiftet i perioden 1957 - 1959. Udstyret med olietender til oliefyring.
Ny kedel. Computernummer. Olietender. |
|
BR 41 / 041 042 | - Tysk damplokomotiv til både person- og godstrafik
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-01 Damp/db3a41046_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-01.jpg) |
Store rødskærme. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-02 Damp/db3a41046_0_T2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-02.jpg) |
Store rødskærme. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-03 Damp/db3a41046_0_v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-03.jpg) |
|
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-04 Damp/db3b41046_0_v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-04.jpg) |
DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-05 Damp/db4_41046_0_v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-05.jpg) |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-06 Damp/db3a41046_0_v2_T2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-06.jpg) |
|
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-07 Damp/db3b41046_0_v2_T2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-07.jpg) |
DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-08 Damp/db4_41046_0_v2_T2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-08.jpg) |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-09 Damp/db3b-041293_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-09.jpg) |
DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-10 Damp/db4-041293_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-10.jpg) |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-11 Damp/db3b-041190_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-11.jpg) |
DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 41-12 Damp/db4-041190_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-12.jpg) |
DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db_4_042271l.gif) 41-13 Damp/db4-042271_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41_018-01_redimensionner.png) |
Ombygget til olie (BR 42). DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/db_4_042018l.gif) 41-14 Damp/db4-042360_0.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/41-14.jpg) |
Ombygget til olie (BR 42). DB-keks. Computerlitrering. |
|
BR 50 / 050 - 053 | - Tysk damplokomotiv til godstrafik
- Kørte godstog fra rangerbanegård til rangerbanegård
- Blev også brugt til godsvogns håndtering på sidebaner
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-01 Damp/db_50-n_IIIa_GW.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-1.jpg) |
Store røgskærme. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-02 Damp/db_50-n-2dome_IIIa.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-2.jpg) |
To domer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-03 Damp/db_50-n-3dome_IIIa.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-3.jpg) |
Tre domer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-04 Damp/db_50-n-3dome_IIIa-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-4.jpg) |
Tre domer. Forlænget trinbræt. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-05 Damp/db_50-n_IIIa.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-5.jpg) |
Fire domer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-06 Damp/db_50-n_IIIa-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-6.jpg) |
Fire domer. Forlænget trinbræt. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-07 Damp/db_50-n-2dome.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-7.jpg) |
To domer. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-08 Damp/db_50-n-3dome.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-8.jpg) |
Tre domer. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-09 Damp/db_50-n-3dome_IIIb-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-9.jpg) |
Tre domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-10 Damp/db_50-n.gif" | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-10.jpg) |
Fire domer. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-11 Damp/db_50-n_IIIb-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-11.jpg) |
Fire domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-12 Damp/db_50-n-2dome_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-12.jpg) |
To domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-13 Damp/db_50-n-3dome_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/015 414 - Gunter T.png) |
Tre domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-14 Damp/db_50-n-3dome_IV-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-14.jpg) |
Tre domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-15 Damp/db_50-n_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-15.jpg) |
Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-16 Damp/db_50-n_IV-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-16.jpg) |
Fire domer. Forlænget trinbræt. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-17 Damp/br50wan-2dome_IIIa.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-17.jpg) |
To domer. Forlænget trinbræt. Wannentender. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-18 Damp/br50wan-2dome_IIIa-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-18.jpg) |
To domer. Wannentender. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-19 Damp/br50wan-3dome_IIIa.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-19.jpg) |
Tre domer. Wannentender. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-20 Damp/br50wan_IIIa.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-20.jpg) |
Fire domer. Wannentender. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-21 Damp/br50wan-2dome.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-21.jpg) |
To domer. Forlænget trinbræt. Wannentender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-22 Damp/br50wan-2dome_IIIb.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-22.jpg) |
To domer. Wannentender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-23 Damp/br50wan-3dome.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-23.jpg) |
Tre domer. Wannentender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-24 Damp/br50wan.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-24.jpg) |
Fire domer. Wannentender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-25 Damp/br50wan-2dome_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-25.jpg) |
To domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-26 Damp/br50wan-3dome_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-26.jpg) |
Tre domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-27 Damp/br50wan_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-27.jpg) |
Fire domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-28 Damp/br50wan-2dome_IV-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-28.jpg) |
To domer. Wannentender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-29 Damp/db_50kab-n-3dome_IIIb-v2_GW.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-29.jpg) |
Tre domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-30 Damp/br50kab~mho-2dome.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-30.jpg) |
To domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-31 Damp/br50kab~mho-3dome.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-31.jpg) |
Tre domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-32 Damp/db_50kab-n-3dome_IIIb-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-32.jpg) |
Tre domer. Forlænget trinbræt. Kabinetender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-33 Damp/br50kab~mho.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-33.jpg) |
Fire domer. Kabinetender. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-34 Damp/br50kab~mho-2dome_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/jvys-i-6f49 - HWF.png) |
To domer. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-35 Damp/br50kab~mho-3dome_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-35.jpg) |
Tre domer. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-36 Damp/br50kab~mho_IV.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-36.jpg) |
Fire domer. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 50-37 Damp/db_50kab-n-3dome_IV-v2.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/50-37.jpg) |
Tre domer. Forlænget trinbræt. Kabinetender. DB-keks. Computerlitrering. |
|
BR 57 / 057 | - Tysk damplokomotiv til godstrafik
- Blev brugt som rangermaskine på godsterræner de sidste 5-10 år
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-1 Damp/db_IIIa_57_10at21.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-1.jpg) |
Fire domer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-2 Damp/db_IIIa_57_10b3t16.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-2.jpg) |
To domer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-3 Damp/db_IIIa_57_10d3t20l.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-3.jpg) |
To domer. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-4 Damp/db_57_10at21.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/572559_680524_fwillkegdfua.png) |
Fire domer. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-5 Damp/db_57_10b3t16.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-5.jpg) |
To domer. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-6 Damp/db_57_10d3t20l.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-6.jpg) |
To domer. DB-keks. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-7 Damp/db_IV_57_10at21.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-7.jpg) |
Fire domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-8 Damp/db_IV_57_10b3t16.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-8.jpg) |
To domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|
![](/Forbillede/DB/Tidsoversigt_loks/Damp/m/) 57-9 Damp/db_IV_57_10d3t20l.gif | ![](/Forbillede/DB/Lokomotiver/Damp/57-9.jpg) |
To domer. DB-keks. Computerlitrering. |
|